Regulamin
1. Ogólne zasady działania serwisu Lottomania
Regulamin ten określa warunki korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.lottomania.com.pl przez jego użytkowników oraz zobowiązania właściciela serwisu firmy PHU Tota Serwis.
Definicje:
Serwis Lottomania – strona internetowa oraz cały jej system działania dostępny pod adresem internetowym www.lottomania.com.pl
Firma – zarejestrowana działalność gospodarcza firmy P.H.U. Tota Serwis, ul. Żeromskiego 2A, 26-065 Piekoszów, NIP 959-1688322, REGON 260467759
Użytkownik – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mająca konto w Serwisie
Konto Lottomanii – saldo Użytkownika, na którym operuje się zgromadzonymi środkami.
Panel Użytkownika – informacje, zakładki dostępne po zalogowaniu się Użytkownika w Serwisie.
2. Zasady korzystania z Serwisu
Serwis Lottomania daje możliwość zdalnego kupna losów i udziału w grach Lotto, Multi Multi oraz Mini Lotto oferowanych przez Totalizator Sportowy Sp. z o.o.. Serwis za pośrednictwem strony internetowej www.lottomania.com.pl przyjmuje zlecenia na kupno losów dla Użytkownika o określonej przez niego treści (liczb, losowań, systemu itp.). Firma Tota Serwis przez stronę internetową www.lottomania.com.pl oferuje usługi w zakresie:
- złożenia określonego zamówienia na gry Totalizatora Sportowego Sp. z o.o.
- kupna tych losów
- sprawdzenia (po losowaniu) czy zostały wygrane/niewygrane
- informowaniu użytkownika na jakim etapie znajduje się jego zamówienie
- w przypadku wygranych przekazaniu pieniędzy na konto Lottomanii, skąd Użytkownik może zlecić ich wypłatę lub użyć ich do kolejnych zamówień
Czynnym Użytkownikiem serwisu może zostać osoba która:
- ukończyła 18 lat
- akceptuje niniejszy regulamin
- akceptuje regulamin gier liczbowych Lotto, Multi Multi oraz Mini Lotto oferowanych przez Totalizator Sportowy Sp. z o.o. ( dostępny na stronie www.lotto.pl)
- wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych, niezbędnych do realizacji zamówień i do realizacji przelewów bankowych
3. Zastrzeżenia Firmy
Firma Tota Serwis zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w przypadku gdy nie jest ono poprawnie złożone, z winy sprzętowej lub systemowej nie jest możliwa jego realizacja – sytuację na które Firma nie ma wpływu. W takim przypadku Użytkownik jest niezwłocznie informowany o niezrealizowaniu kuponu o godzinie 21:40 kiedy to rozpoczyna się losowanie liczb przez Totalizator Sportowy Sp. z o.o. Należy nadmienić, że Firma w żaden sposób nie zamierza doprowadzić do takiej sytuacji używając wszelkich środków do ich niedopuszczenia, aczkolwiek istnieje małe prawdopodobieństwo do ich wystąpienia.
4. Ochrona Użytkownika
Firma zobowiązuje się do nieujawniania wszelkich danych osobowych o Użytkownikach Serwisu. Baza danych osobowych Użytkowników Serwisu Lottomania jest zgłoszona w GIODO.
System działania Serwisu jest tak skonstruowany, aby Użytkownik miał pełną wiedzę na temat jego zamówień (na jakim są etapie). Statusy każdego zamówienia są widoczne w Panelu Użytkownika który jest widoczny po zalogowaniu się Użytkownika. W przypadku niezrealizowania kuponu System automatycznie (bez ingerencji administratora Serwisu) informuje Użytkownika o niezrealizowaniu jego zamówienia o godzinie 21:40 – w momencie rozpoczęcia losowania dotyczącej jego zamówienia gry. Taka sytuacja może jedynie nastąpić gdy do godziny 21:40 status zamówienia w dalszym ciągu pozostał zapłacone. Obieg statusów zamówienia przedstawiony jest na diagramie poniżej.
Komenatrz do statusów:
złożone - Użytkownik wpisał liczby i złożył zamówienie
zapłacone - Użytkownik zapłacił za zamówienie
anulowane - zamówienie nie zostało zapłacone lub zostało zapłacone za późno - po godzinie 20:00
zrealizowane - zamówienie zostało zrealiozwane, losy zostały kupione
niezrealizowane - losy nie zostały kupione
wygrane - los wygrał
niewygrane - los nie wygrał
NOWY STATUS:
do wydrukowania - zamówienie oczekuje na wydruk lub jest już wydrukowane na blankiecie
5. Rejestracja Użytkownika
Przy rejestracji Użytkownika w Serwisie Lottomania należy zaakceptować niniejszy Regulamin, w przeciwnym wypadku nie jest możliwe skorzystanie z usług Firmy, a jedynie obejrzenie strony Serwisu i sprawdzenie wyników aktualnych i poprzednich wyników losowań.
Aby zostać Użytkownikiem Serwisu Lottomania i skorzystać z usług Firmy należy podać podstawowe dane osobowe jak również e-mail (dane niezbędne do rejestracji), bądź połączyć konto Lottomanii z kontem Użytkownika w serwisie Facebook.pl . Dane do przelewu Użytkownik może uzupełnić wtedy, kiedy będzie chciał zlecić wypłatę środków zgromadzonych na koncie Lottomanii. W przypadku ich nieuzupełnienia danych Firma nie będzie mogła zrealizować przelewu bankowego na podane przez Użytkownika konto i obliguje się do przypomnienia o tej powinności mailowo jak i telefonicznie (jeśli jest taka możliwość). Dopiero po uzupełnieniu danych do przelewu Firma będzie w stanie wykonać przelew bankowy.
Użytkownik zobowiązany jest do nieujawniania hasła oraz loginu osobom trzecim.
6. Konto Użytkownika
Użytkownik po poprawnym zarejestrowaniu się w Serwisie Lottomania ma możliwość zmiany danych osobowych, oprócz adresu e-mail.
Po zalogowaniu Użytkownik może:
- skorzystać z usług Firmy
- edytować dane osobowe czy hasło
- wpłacić pieniądze na konto Lottomanii, aby mieć możliwość wygodniejszej formy zapłaty za zamówienia
- zlecać wypłatę zgromadzonych środków, pod warunkiem, że kwota wypłaty przekracza 10zł.
- przeglądać aktualne i archiwalne zamówienia i ich statusy
- wydrukować dowód zakupu
7. Rezygnacja z usług Firmy
W przypadku gdy Użytkownik zechce zrezygnować z usług Firmy należy o tym powiadomić Firmę drogą mailową, wtedy, jeśli klient nie miał zamówień przez ostatnie 60 dni, konto Użytkownika w Serwisie Lottomania zostanie usunięte przez administratora Serwisu Lottomania. Jeśli na koncie klienta istnieją zamówienia młodsze niż ostatnie 60 dni, konto klienta zostanie dezaktywowane. Po upływie 60 dni od daty ostatniego zamówienia konto zostaje usunięte przez administratora. Nie ma możliwości zrezygnownaia z zapłaconego zamówienia.
8. Metody płatności
Płatności w Serwisie Lottomania są obsługiwane przez zewnętrzną firmę eCard S.A., mającą podpisaną umowę z Firmą. Aktualna lista możliwych płatności dostępna jest po zarejestrowaniu się Użytkownika w Serwisie Lottomania.
Istnieją dwa tryby zapłaty za zamówienia przez Użytkownika:
1. Płatności online (Post-paid) - Użytkownik przy każdym zamówieniu jest przenoszony na stronę z płatnościami eCard w celu dokonania transakcji.
2. Płatne z konta (Pre-paid) - Użytkownik wpłaca określoną przez niego kwotę w formie zaliczki na wirtualne konto w Serwisie Lottomania, a następnie odejmuje od tej kwoty wartość zamówienia. Jest to wygodniejszy i szybszy sposób płatności.
9. Bonusy i minimalna liczba zagrań
Każdy Użytkownik, który dokona wpłaty środków na konto Lottomanii może otrzymać bonus, zgodny z poniższą tabelą, jeśli wpłaci określoną kwotę. Dla każdego przedziału kwotowego istnieje minimalna liczba zagrań (kupna przez Użytkownika losów za naszym pośrednictwem).
Istnieje możliwość otrzymania dodatkowego bonusu w wysokości 1% dla zaliczek o wartości wyższej niż 100zł, jeśli kwota zaliczki zostanie wpłacona bezpośrednio na rachunek bankowy Firmy.
Należy mieć to na uwadze przy wypłacicie środków z konta Użytkownika, ponieważ minimalna liczba zagrań blokuje możliwość wypłaty.
Kwota od - do [zł] | Gratis | Ilość gier przed dokonaniem wypłaty |
0.00 - 49.99 | 0% | 3 |
50.00 - 149.99 | 0% | 6 |
150.00 - 299.99 | 1% | 9 |
300.00 - 500.00 | 2% | 12 |
10. Przyjmowanie zamówień
Użytkownik na stronie głównej Serwisu Lottomania wybiera grę oraz liczby jakie chce typować, oraz (tak jak jest to na typowym kuponie do wypełnienia udostępnianym przez Totalizator Sportowy Sp. z o.o.).
Firma nie obsługuje kuponów na losowanie Multi Multi o godzinie 14:00 każdego dnia. Użytkownik wybierając opcję na wiele losowań jest tego świadomy i wie, że jego kolejne losowania dotyczą tylko losowań o godzinie 21:40 . Informacja ta pokazana jest również na stronie głównej Serwisu Lottomania przy grze Multi Multi.
Zamówienia na aktualne losowanie są przyjmowane do wyznaczonej godziny, zawsze widocznej przy danej grze na stronie głównej Serwisu Lottomania. Zwyczajowo jest to godzina 20:00 przed losowaniem o godzinie 21:40 aktualnym dla danej gry (wiążąca jest data zaksięgowania wpłaty). Jednakże Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany tej godziny – będzie to widoczne na stronie głównej na zegarku przy danej grze.
Dni w których odbywają się losowania danej gry to:
- Lotto oraz Mini Lotto – każdy wtorek, czwartek, sobota
- Multi Multi – każdy dzień tygodnia
11. Realizacja zamówień
Firma na realizację zamówień złożonych do godziny 20:00 każdego dnia, ma czas do godziny 21:40 tego samego dnia, czyli do godziny oficjalnego rozpoczęcia Studia Lotto i losowania zwycięskich liczb przez Totalizator Sportowy Sp. z o.o.
12. Terminy
Firma na wpisanie wylosowanych liczb oraz na przekazanie wygranych na konto Użytkownika Serwisu Lottomania ma do 48 godzin od daty poprzedniego losowania. .
13. Nieprawidłowości
Użytkownik zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia o nieprawidłowościach w działaniu Serwisu Lottomania, a Firma zobowiązuje się do szybkiego ich usunięcia. Firma wyraża chęć do polubownego załatwiania spraw spornych. Dla spraw nie ujętych w Regulaminie obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
Wszelkie sprawy sporne, niezałatwione polubownie, rozstrzygać będzie Sąd Rejonowy w Kielcach.
14. Przekazanie wygranych
Wygrane poniżej 2 280 zł są przekazywane na konto Użytkownika Serwisu Lottomania. Powyżej tej kwoty, do kwoty 40 000 zł, przekazywane są w ten sam sposób, ale z potrąceniem ustawowego podatku (10%) pobieranego przy odebraniu wygranej. W przypadku gdy wygrana wynosi powyżej 40 000 zł Firma przekazuje kupon poprzez protokół przekazania za poświadczeniem notarialnym dla bezpieczeństwa swojego jak i Użytkownika, u notariusza wyznaczonego przez Firmę oraz na koszt Użytkownika – zgodnie z Cennikiem.
15. Wypłaty środków zgromadzonych na koncie Lottomanii
Do zrealizowania wypłaty środków zgromadzonych na koncie Użytkownika Serwisu Lottomania, Użytkownik zobligowany jest do uzupełnienia danych potrzebnych do przelewu bankowego (minimum jest numer konta bankowego - te dane nie są potrzebne przy rejestracji, ale należy je uzupełnic przez zleceniem wypłaty). Jeśli Użytkownik nie wpisze wymaganych danych do przelewu bankowego Serwis Lottomania będzie wysyłał e-maile z przypomnieniem o uzupełnienie danych przynajmniej raz w miesiącu. Numer telefonu też jest używany do przypomnienia o uzupełnieniu danych. Wypłata środków następuje tylko po zleceniu wypłaty przez Użytkownika. Firma ma 1 dzień roboczy na zrealizowanie przelewu bankowego. Za wypłatę środków zgromadzonych na koncie Lottomanii pobierana jest prowizja zgoda z cennikiem.
Firma nie odpowiada za źle wpisany numer rachunku bankowego przez Użytkownika.
Jeśli Użytkownik nie wpisze danych do przelewu (numeru rachunku bankowego) Firma wyślę mu przypomnienie (do trzech razy) aby uzupełnił te dane. Jeżeli tego nie zrobi, zlecona wypłata środków przez Użytkownika, nastapi na numer rachunku z którego Użytkownik zapłacił za zamówienia.
16. Siła wyższa
Jeśli z przyczyn niezależnych od Firmy (awarie sprzętu, serwera, lottomatów itp.) administrator serwisu nie zdoła zakupić kuponów zamówionych przez Użytkownika (status zamówienia zmieni się na niezrealizowane natychmiast o godzinie 21:40), pieniądze są zwracane na Konto Lottomanii Użytkownika, skąd może je w takim wypadku bezpłatnie wypłacić na konto bankowe lub wykorzystać na zakup losów. Firma nie ponosi odpowiedzialności za taką sytuację, ponieważ nie z jej przyczyn zaistniała takowa sytuacja.
17. Przechowywanie kuponów
Firma przechowuje wszystkie zamówienia (kupony) przez okres 60 dni od daty ich zrealizowania, po tym czasie kupony są archiwizowane. Wszystkie zamówienia aktualne i archiwalne są zawsze widoczne w Panelu Użytkownika w Serwisie.
18. Prowizja
Firma pobiera opłatę za kupon oraz opłatę prowizyjną za obsługę jednego zakładu podstawowego która wynosi 0,60 zł + 5% wartości zakładów.
Firma pobiera opłatę za wypłatę środków na koncie Użytkownika Lottomanii w wysokości 1 zł. Dotyczy wypłat na rachunki bankowe w Polsce.
Opłata za wypłatę środków na rachunek bankowy do krajów Unii Europejskiej - 5 zł. Dla pozostałych krajów 40 zł.
Firma pobiera opłatę notarialną za przekazanie kuponu w wysokości 200zł przy wygranej powyżej 40 000 zł lub na życzenie.
19. Polityka plików cookies
Czym są pliki "cookies"?
Pliki "cookies" to małe pliki tekstowe rejestrujące aktywność użytkownika online. Ułatwiają poruszanie się po witrynie oraz podejmowanie rozmaitych działań, ponieważ rozpoznają urządzenie Użytkownika i wyświetlają stronę dopasowaną do jego indywidualnych preferencji. Ich wyłączenie może spowodować błędne działanie strony oraz brak dostępu do niektórych funkcji.
Jakiego rodzaju plików "cookie" używamy i w jaki sposób je wykorzystujemy?
Sesyjne pliki cookie
Pliki cookie pozwalające zapamiętać wybory dokonane przez Użytkownika i używane m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki.
Pliki cookie służące do analiz
Pliki cookie pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny, i umożliwiające ulepszanie działania oraz struktury serwisu.
Usuwanie plików "cookies"
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.